Насипання тимчасових доріг в Києві та області

Оцінка за фото
Оцінка за фото
Замовити дзвінок
Замовити зворотній дзвінок
Щоб будівництво йшло згідно з графіком, потрібна наявність зручних доріг. У разі, коли постійні дороги не прокладені, облаштовують тимчасові. Для цих цілей спочатку креслять схеми переміщення будівельних машин, що забезпечують підвезення матеріалів і техніки.

Вимоги до розмірів доріг

Розрізняють звичайні і тупикові дороги (останні закінчуються майданчиком, достатньої для розвороту великогабаритних машин). Згідно з нормами, дороги, якими транспорт рухається в двох напрямках, проектують шириною 6 м Для одностороннього руху достатньо відповідного параметра у 3 м. У разі, коли на будмайданчику застосовується техніка вантажопідйомністю понад 25т, ширина дорожнього шляху повинна бути 8-10м. При односторонньому основному переміщенні транспортних засобів слід передбачити облаштування ділянок шляху (довжиною до 20 м, шириною від 3,5 м), щоб машини могли роз'їхатися в різні сторони.

Тимчасові дороги з метою оптимізації фінансових коштів прокладають з використанням вторинного щебеню. При цьому загальні витрати знижуються в середньому в 5-7 разів, ніж у разі застосування кар'єрного гранітного щебеню.

Замовити послугу насипка тимчасових доріг

Створення тимчасових доріг передбачає насипання й трамбування щебеню для нівелювання рівня дорожнього полотна. Дорога стає основною транспортною гілкою до моменту формування на стаціонарних автомобільних шляхах асфальтованого покриття. Тимчасові дороги затребувані при організації руху до зводяться об'єктах, місцях завантаження використовуваних матеріалів (лісозаготівля, кар'єр, переробні компанії).

Дорожня подушка з повторно використовуваного щебеню усуває ями та інші нерівності, згладжує горбисті зони. Вона розподіляє одержувану від важкого транспорту навантаження на сусідні квадратні метри дороги, крім продавлювання верхній частині полотна.

Як роблять тимчасові дороги

Екскаватор знімає верхній, родючий шар грунту. Копається неглибока яма, в яку насипають пісок. Після його трамбування в один (два) шару розміщують щебінь. Для цих цілей використовується однорідний фракційний склад з розмірами каменів до 40 мм або суміш разнотипной щебеню із зернами 20-70 мм Кожен шар рівне викочується з допомогою грейдерної техніки, рясно змочується і ущільнюється циліндрами ковзанок. Рівень накату визначається нівеліром. Наступним шаром буде дрібний щебінь з зернами до 20мм. Він аналогічно розрівнюється і ущільнюється.

Матеріали для доріг насипного типу

Щоб вигідно прокласти дороги, застосовують матеріали вторинного використання. Активним попитом користується будівельний бій, який утворюється в результаті демонтажу будівель, або бетонний шлюб на ЖБК.

Вторинний щебінь в результаті переробки поділяють по фракціях, що дозволяє його використовувати самостійно, а також в комбінації з гравієм.

Компанія Snos здійснює доставку матеріалів з будівельного бою і вторинного щебеню для створення тимчасових доріг. Приймаємо замовлення по Києву і області, великі партії можемо доставляти по іншим містам України.

Найменування роботиОдиниця виміруЦіна без ПДВ, грн
Доставка будівельного сміття (бою, цегли, бетону) самоскидом 30 тоннрейс2500.00
Доставка вторинного щебеню (подрібнений бетон, цегла фракція 60*80 мм) самоскидом 30 тоннрейс7000.00
Планування будівельного боюпослугадоговірна
Вартість робіт вказана приблизно без урахування особливостей місцевості. Точна вартість визначається нашим фахівцем при виїзді на оцінку робіт.
Працюємо по Києву, Київської області та сусідніх областях.
Виїзд по Києву, безкоштовний. Виїзд спеціаліста за межі Києва і подача техніки оплачується додатково.
×
Зворотний дзвінок
uk